İnternetten sipariş ettiğiniz kitap vb. hasarlı çıkarsa ne yapmalı?

/
0 Comments



Öncelikle arkadaşlar, ya internetten alışveriş yaptığımda hasarlı kitap gönderirlerse diye korkup da mağazadan internet fiyatının çok çok üstünde bir fiyata kitap alanınız varsa (ki var) böyle bir korkunuz olmasın. "Hasarlı kitap göndermiyolar mı yani?!" diyenlere cevap olarak; tabii ki gönderiyorlar. Obaa hani böyle bir korkunuz olmasındı? O kısıma gelirsek, elbette hasarlı ürün gönderiyorlar, bazen kargo şirketinden kaynaklanan sıkıntı da olabiliyor hasarlı kitap olayı ama sizin o kitabı geri gönderip düzgün olanını alma şansınız var.
Bu yaz D&R internet sitesinden verdiğim bir sipariş elime ulaştığında Veronica Roth'un Uyumsuz Üçlemesi'nin son kitabı olan Yandaş resmen yırtılmıştı ve arkadaşıma hediye olarak aldığım albümün kapağı da kırıktı. Tabii ben paketi açar açmaz durumu fark edince bütün hevesim kaçtı. Ne yapabilirim diye düşündüm ve en mantıklı görünen şeyi yaptım ve D&R Müşteri Hizmetleri'ne e-mail attım. Bu mailde gönderilen kitabın ve albümün hasarlı olduğunu, paketlemenin düzgün yapılmadığından ve elimdekileri yenileriyle değiştirmek için ne yapabileceğimi sordum. Cevap gelene kadar kitap ve albümü kutularından çıkarmadım ve cevap mailini bekledim. Birkaç saat sonra D&R Müşteri Hizmetleri'nden bir mail geldi. Mail'de öncelikle hasarlı ürün gönderimi yapıldığı için benden özür dilediler, bir daha ki siparişinizde aynı durum yaşanmayağından bahsettiler. Elimdeki hasarlı ürünleri de faturalarıyla birlikte siparişi teslim eden kargo firmasıyla (Yurtiçi Kargo) tekrar göndericiye (D&R) göndermem gerektiğini hasarlı ürünleri yenileriyle değiştireceklerini belirttiler. Tabii ben bi sevindim falan, hemen kargo firmasına gittim durumu anlattım ve ürünleri geri gönderdim ayrıca kargo parası da karşıdan ödemeli olmak zorundaymış yani ben kargo parasını vermedim.
Daha sonra kargo firmasında çalışan, bizim oturduğumuz apartmanın kargolarıyla ilgilenen abi durumu duyunca bana çok iyi bir tavsiyede bulundu. Aslında yapmamız gereken kargo geldiğinde içinde hasarlı ürün var mı ya da eksik bir ürün var mı diye kargo görevlisinin önünde açmakmış. Eğer görevlinin önünde açtığımızda siparişle alakalı ters bir durum varsa, görevli tutanak hazırlıyormuş ve kargoyu tekrar gönderip ürünlerin değiştirildiğini sağlıyormuş böylelikle ne bizim mail atmamız gerekiyor ne de ürünler daha hızlı gidip daha hızlı dönüyor.
Bu yazdığım D&R için geçerliydi, diğer siteler D&R kadar hassas mıdır bu konuda orasını bilemem ama yine de böyle bir durum yaşarsanız hakkınızı aramaktan asla vazgeçmeyin, yoksa o yırtık kitaplara her baktığınızda içiniz gider :(
Umarım bu konudaki endişelerinizi gidermiş ve size yardımcı olabilmişimdir, yeni bir yazımda daha buluşmak üzere (sabah kuşağı kadın programlarındaki sunucular gibi oldum ama -_-) hoşça kalın!


You may also like

Hiç yorum yok:

Popular Posts

A blog created by Unknown

This is a static content section widget. It is a handy way to show additional content at the widgetized page. The static content section widget outputs the contents of a selected static page. You can use as many instances of the static content section widget you wish, to create the ideal page structure.


About Me

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts